Onze client is een nichekantoor van advocaten gespecialiseerd in het ondernemingsrecht en in complexe, veelal internationale civiele procedures over ondernemingsrecht en arbitrage. Sinds 2014 zijn wij gevestigd in een prachtig grachtenpand aan de Herengracht. Momenteel zijn er zeven advocaten werkzaam. De ondersteuning bestaat uit meerdere secretaresses in parttime verband en 1 administratief medewerkster (0.8 fte). De sfeer binnen het kantoor is informeel, maar professioneel. Wij leveren hoge kwaliteit aan onze cliënten en verwachten dit ook van onze medewerkers.

Functie Juridisch secretaresse:

▪ organiseren praktijk

▪ beantwoorden telefoon

▪ uitwerken dictaten via dictafoon

▪ zelfstandig voorbereiden correspondentie

▪ beheren agenda/e-mail

▪ roladministratie procedures e.d.

▪ dossier- en archiefbeheer

▪ boeken van reizen

algehele kantoororganisatie: postbehandeling, intake procedures cliënten (Wwft), cliëntinformatiesystemen bijhouden, verzorgen lunch, bestellen kantoorartikelen, aanpassingen website, coördinatie van allerlei services door anderen (bijv. onderhoud copier, schoonmaak kantoor etc.).

Profiel

Apply now Back to vacancies