Over de functie

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarin je een grote diversiteit aan taken hebt? Heb jij ervaring op het gebied van office management, sales support en administratie? Heb jij een hands-on mentaliteit en ben jij een ondersteuner pur sang? Wij hebben dé baan voor jou!
Voor een bedrijf in de regio van Amsterdam zijn wij op zoek naar een office manager/personal assistant. Het is een multidisciplinaire rol voor het praktische reilen en zeilen van het kantoor als ook administratie. Ben jij een spontane spin-in-het web die van aanpakken weet? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je precies doen?
In deze rol werk je als assistent van de directeur en verricht je daarnaast ook administratieve werkzaamheden als sales support, lichte financiële administratie en allround officemanagement taken. Ook ben je verantwoordelijk voor een stukje backoffice en ben je de schakel binnen het team. Jouw taken zijn o.a.:

Officemanagement (beantwoorden van telefonische vragen en infobox email berichten, bewaken van interne procedures, beheren van contracten, regelen van facilitaire zaken) 
Ondersteunen van de binnendienst op het gebied van allerhande administratieve zaken zoals orderverwerking, correspondentie en facturatie. Ook volgen van de aankoopprocedure in SAP, bijvoorbeeld het opvolgen van goedkeuringen en het opvolgen van betalingen hoort hierbij. 
Beheren van de agenda van de directeur als ook het plannen van bijvoorbeeld zakenreizen 
 

Over het bedrijf

Onze opdrachtgever is een financiële dienstverlener en lease aanbieder van prestigieuze automerken. Het is een internationale organisatie met o.a. Italianen, Fransen, Duitsers. De voertaal zal dan ook Engels zijn, het is belangrijk dat je dit vloeiend spreekt. We vertellen je graag meer over het bedrijf in een later stadium van de sollicitatie procedure .Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week. Je komt te werken tijdens kantoortijden.

Functie eisen

Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol waarbij bovenstaande werkzaamheden aan bod zijn gekomen, bijvoorbeeld als secretaresse, personal assistent of office manager
Je spreekt vloeiend Engels (in verband met de voertaal met de directeur) 
Je bent 40 uur per week beschikbaar
Je woont maximaal 45 minuten bij Amsterdam vandaan, bijvoorbeeld in Amstelveen, Haarlem of Hoofddorp

Eigenschappen

Representatief en organisatiesensitief
Snel schakelen
Zelfstandig 
Dienstverlenend
 

Apply now Back to vacancies